Wat is er nieuw in versie 6.4.2?

De release van augustus is live! Nieuw deze maand is de toevoeging van veelgestelde vragen (FAQ’s) aan de support widget in Climatools. Verderhebben we op basis van jullie feedback enige verbeteringen toegevoegd aan jouw profiel en de werkbon. De belangrijkste aanpassingen sommen we hieronder op:

 

FAQ

Er is nu een FAQ aanwezig binnen de support widget. In de FAQ vind je het antwoord op de veelgestelde vragen omtrent het gebruik van Climatools. Om gebruik te maken van de FAQ klik op de Support widget in Climatools en kan je zoeken naar een antwoord op je vraag. Je kan uiteraard ook nog steeds contact opnemen met ons via de “Neem contact op” optie. Op basis van de support vragen die wij krijgen zullen wij regelmatig de FAQ;s verder uitbreiden.

 

Werkbon verbeteringen

Lekkage tekst opties van reparatie werkbonnen zijn uitgebreid. Je kan nu ook “Nee, klant niet aanwezig” invullen en de optie onder “Klant geïnformeerd over hercontrole na reparatie lekkage” is veranderd van ”Ja, hercontrole en een datum aangeven.” naar ”Ja, hercontrole andere datum”. De datum velden zijn nu optioneel en als je direct een hercontrole uitvoert kan je ook invullen hoe lang na de reparatie deze hercontrole heeft plaatsgevonden(in minuten). Dit komt ook allemaal netjes terug op de PDF van de werkbon.

Bij het e-mailen van een werkbon komt de bestandsnaam van de werkbon nu overeen met de bestandsnaam als je het zou downloaden (Klantnaam – Installatienaam – werkbonnummer.pdf).

In de werkbon hebben wij de karakterlimiet verwijderd van de interne memo veld. Zo kan je langere interne notities toevoegen.

 

Overige Updates

Als je jouw bedrijfsnaam wijzigt via het Bedrijfsprofiel in Climatools, komt dit nu ook terug in de kenplaten.

Supportknop op mobile is verkleind zo dat het wat minder ruimte opneemt.

Het is nu mogelijk om jouw vaardigheden via jouw profile aan te passen.

Het is weer mogelijk om bestaand gereedschap makkelijk aan te passen.

Plaatsnaam in het adres van de eigenaar wordt nu correct weergegeven in de logboek PDF.

Installateur komt nu goed terug in de installatie gegevens die weergegeven worden als een kenplaat of object QR Code is gescand.

 

Blijf op de hoogte

Misschien heb je al gemerkt dat Climatools ook notificaties heeft. In de Notificaties (rechtsboven) houden wij je op de hoogte van nieuwe features, onderhoudsmomenten, en alles wat er voor jou toe doet.

 

Vooruitzicht

Bij Climatools blijven wij onze software ontwikkelen. Zo werken wij aan verbeteringen in het invullen en uitvoeren van werkbonnen, verder ondersteuning van de STEK schema’s, ondersteuning voor CV-Ketels en de gasketelwet, en andere handigheden op basis van de feedback van onze gebruikers. Mocht je feedback of goede ideeën hebben? Wij horen het graag. Stuur ons een bericht via de Supportknop in Climatools!

 

Support

Heb je een vraag of hulp nodig? Gebruik dan de Support widget binnen Climatools of stuur een mail naar support@climatools.nl. Op deze manier komt je vraag meteen bij de juiste afdeling terecht en kunnen we zo spoedig mogelijk met jouw verzoek aan de slag.

Ook hebben wij een serie ‘how-to’ videos gemaakt over de Climatools functionaliteiten. Mocht je een opfrisser nodig hebben, dan kun je deze video’s op ons YouTube kanaal bekijken. Wil je een notificatie ontvangen voor alle nieuwe video’s die wij publiceren? Abonneer je dan op ons kanaal!